Er ödmjuke bloggare på scen

 
Första helgen i april är det dags för Confetti, Göteborgs Club Cosmos 60årsfödelsedagskongress! Det kommer att bli ett stort fandom arrangemang med tre dagar av författarpaneler och diskussioner. Göteborgarna är kul folk och det kommer flera tillresta också.
Hedersgästerna är John Meaney och Caroline L. Jensen 
Meany har jag träffat förr och hans böcker varierar mellan 'bra' & 'jättebra'. Jensen har jag bara träffat på håll s.a.s. och jag har inte hunnit läsa hennes böcker. 
Själv kommer jag att sitta i två paneler på lördagen. 11:00 Små förlag — framtiden för fantastik? och 15:00 Städer i SF/F
Du har två veckor på dig;
Ta dig i kragen och kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0