Likt Arkimedes på stranden

Likt Arkimedes på stranden försöker jag rita mina cirklar på stranden men tidvattnet hotar att skölja bort allt gång efter annan. Snart dyker väl en Romersk soldat upp. . .
Det är diskussioner om schema igen på jobbet och än en gång försöker jag likt Sisyfos lägga fram ett förslag på ett schema som BÅDE går att leva och arbeta med. Ibland tror jag att det är omöjligt men ibland som i dag känns det hoppfullt. Men som någon sagt att det är hoppet som gör att det gör ont när det skiter sig.

Detta är en av anledningarna till att det har blivit skralt med uppdateringarna på sista tiden. Tyvärr är en annan anledning att jag inte läst så många bra böcker på ett tag. Men det har vänt nu.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0