Bloggsvacka

Jag ber om ursäkt för en liten bloggsvacka den senaste tiden. Jag har, som alltid, drabbats av F-n-jag-har-börjat-jobba-efter-en-lång-skön-semester-downer och för att göra det ännu värre hade jag bara jobbat en vecka innan jag fullständigt däckades av Kultingsjukan  :(
Jag kan verkligen inte rekomendera den som alternativ till att arbeta. En av dom onämnbara symptomen på Kultingsjuka (förutom hög feber, smärta i håret och hosta blod) är att man blir ofattbart korkad. Jag kunde inte ens läsa!
Men hav hopp!
Jag är tillbaka och har just gått på en långhelg (industriarbete suger på många punkter men skiftarbete har också sina ljusa sidor (sa nattjobbaren)). Jag har en massiv bok i handen och en kopp kaffe framför mig.
BTW - Dust of Dreams rockar berg!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0