Personligt

Blondin Bella har sagt som ett tips till nya bloggare att ett av dom viktigaste sakern aför att bli en framgångsrik bloggare är att vara personlig (framgång = tjäna pengar antar jag, det är ju Blondin Bella trots allt). Jag har tänkt följa hennes råd inte för att jag vill tjäna pengar på min blogg (Vilket jag faktiskt vill. Tänk att få betalt för något jag skulle göra gratis.Till skillnad från idealisterna så behöver jag pengar) utan för att jag har insett att dom enda som läser min blog än så länge är mina polare. Finns det något latare att än att prata om sig själv i en blogg? Som att sms:a alla sina polare God Jul istället för att ringa upp dom.
Så här kommer en kort SITREP:
 Jag är Blondin Bellas antites; Jag är i den åldern då man inte vet om det är en trettioårskris eller en förtioårskris. Jag inte Hip och jag är inte intresserad av mode. Vad jag är, är Marxist, det har jag varit sen 91. Jag har varit Fackligt engagerad i åtta år men har nyligen avsagt mig mina uppdrag. Jag jobbar i fabrik och bor i Utanförskapet.
Jag trivs faktigt ganska bra. Jag trivs med mitt jobb och jag trivs i gettot. Jag trivs till och med med min kris. Det är nämligen så att jag har en plan! Mer om den någon annan gång.
Dessutom har jag en hund, en gammal byracka som älskar mig på det där okomplicerade sättet som bara hundar kan.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0